جوانسازي پوست

كلينيك تخصصي كاشت مو و زيبايي ايران نوين

جوانسازي پوست

۱۵۴ بازديد

جوانسازي پوست يا شاداب نمودن پوست علم نويني است كه در دهه اخير بسيار سريع محلي ثابت و مطمئن را در علم پزشكي و زيبايي پوست و صورت كسب نموده است و به يكي از پر در آمدترين و پر مخاطب ترين علوم و رشته هاي زيبايي و پزشكي تبديل شده است.

جوانسازي پوست در حالت كلي از روش هاي مختلف و تخصصي اي به وجود آمده است كه برخي از آنها در طب سنتي و به صورت گياهي مشتق شده و برخي ديگر به صورت علمي و با استفاده از ابزارها و دستگاه هاي نوين و دقيقي كه صرفا جهت ارائه خدمات در اين منظور وارد عرصه پزشكي و زيبايي شده اند.

كليه روش هايي كه منجر به لك بري و يا حذف آكنه هاي موجود در نقاط مختلف پوست شود زير مجموعه اي از جوان سازي پوست مي باشند. همچنين رفع گودي يا سايعي زير چشم و همچنين درمان و رفع زائده هاي پوستي نيز در اين مقوله ميگنجد.

با پيشرفت روز افزون اين علم از متدها و روش هاي جوانسازي پوست به امري مرسوم و همه گير تبديل شده اسا و همه روزه روش هاي جديد تر و كم خطر تري در اين مورد وارد بازار پزشكي ميشود.

از روش هاي معمول و قابل انجام در خانه در اين مقوله مي توان به جوانسازي پوست با يخ اشاره نمود كه روشي سنتي نيز به حساب آمده و اكثرا در مواردي كه پوست شخص دچار آفتاب شوختگي شده باشد كاربرد دارد.

البته اين روش پاسخگوي آفتاب سوختگي هاي شديد و عميق نمي باشد بلكه تنها جهت سوختگي هاي سطحي كاربرد دارد و در موارد عميق تر و جدي تر لازم است از روش هاي ديگر با نظر پزشك متخصص و پس از معاينه استفاده نمود.

معمولا تكه هاي يخ در ميان يك پارچه پنبه اي قرار داده شده و بر روي محل سوختگي به آرامي قرار داده ميشود.

جهت اطلاعات بيشتر در اين مورد و همچنين آشنايي با روش هاي ديگر جوانسازي پوست مي توانيد به سايت  رسمي كلينيك زيبايي ايران نوين مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.